آیا دیالیز بهترین راه برای از بین بردن علائم بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز بهترین راه برای از بین بردن علائم بیماری کلیوی

آیا دیالیز بهترین راه برای تسکین علائم بیماری کلیوی؟ همانطور که همه ما می دانیم دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است، پس از آن می تواند آن علایم بیماری کلیه در یک زمان کوتاه را کاهش دهد. با این حال، آن است که موثر ترین راه نیست.
چرا دیالیز موثرترین راه برای از بین بردن علائم بیماری کلیه است، نه؟
دیالیز می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه مادری را. این کار روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری های کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، این سم را نمی توان از بدن خود را اخراج می شود، به طوری که آنها در بدن خود را ترک، از جمله سم micromolecule (مانند کراتینین، اوره خون و اسید اوریک)، سم مولکول متوسط ​​(مانند CYS-C و PTH) و سم ابر مولکول (مانند HCY، RBP و BMG). اما دیالیز است تنها قادر به تخلیه سم micromolecule، نمی تواند روشن دور سم مولکول های متوسط ​​و سم ابر مولکول است. با سم زیادی در بدن، آن را آسان برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز عوارض جانبی، مانند بسیاری از خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و عفونت. چه چیزی بیشتر، اثرات دیالیز قلب، که ممکن است بیمار تحت خطر بزرگ قرار داده است.
آیا راه های جایگزین دیالیز وجود دارد؟
در واقع، یک سری از طب چینی می تواند درمان جایگزین دیالیز وجود دارد. با کمک از کسانی که درمان، کسانی که نشانه های بیماری کلیوی می تواند به تدریج خاطرات خود را زنده. چه چیزی بیشتر، کسانی که علائم دوباره تکرار نخواهد شد به نظر می رسد.
کسانی که درمان همه به عنوان بالا هفت درمان شناخته شده است، اگر شما می خواهید در مورد آنها بدانند جزئیات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: